Jak nakupovat
Co když už jsem registrovaný zákazník? Jak vstoupím do klubu?
Každý stávající i nový registrovaný zákazník se automaticky stává členem Petclubu. Nemusíte tedy už nic dělat, stačí si užívat všechny naše slevy a výhody.
Ke konci objednávky máte záložku „Slevové kódy“. Jak dostanu slevový kód?
Kolonka slevového kódu je aktivní v případě jednorázové slevy, soutěže nebo při konání slevové akce.
O takových akcích informujeme na našich stránkách nebo jste o nich v případě registrace informován emailem.
Zboží mi přišlo poškozené, co mám dělat?
Prosím kontaktujte nás obratem emailem na obchod@petclub.cz s popisem reklamace a fotografiemi poškozeného zboží a fotografií zásilky před rozbalením. Vše prověříme a o dalším postupu vás budeme informovat.
Vytvořil jsem objednávku a obdržel jsem potvrzení objednávky, ale nemám stále zboží ani žádnou informaci, že objednávka byla předána dopravci.
Objednávku standardně vyřizujeme do 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Prosím proto ještě o strpení. V případě, že nebude možné vaši objednávku včas vyřídit, budeme vás telefonicky nebo e-mailem informovat.
Obdržel jsem objednávku a není kompletní.
Prosím o kompletní rozbalení všech doručených zásilek z obalové folie.
V případě, že ani po rozbalení všech zásilek, není objednávka kompletní, kontaktujte nás obratem emailem na (po-pá 8:00 – 18:00 hod.)
Chci od vás pravidelně dostávat newsletter, ve kterém máte zvýhodněné nabídky. Jak to mám udělat?
Prosím kliknout na odkaz: petclub.cz/newsletter/ a zde vyplnit svoji emailovou adresu a potvrdit: „Přihlásit se k odběru novinek“.
Zvolil jsem způsob úhrady bankovním převodem. Odeslal jsem objednávku a nemám zálohovou fakturu. Kdy bude zálohová faktura zaslána?
Při platbě běžným bankovním převodem vám zašleme na e-mail informace k platbě (číslo účtu včetně kódu banky, částku a variabilní symbol, který slouží ke spárování objednávky). Tento e-mail je odeslán, jakmile je objednávka kompletně připravena. To standardně bývá do 1-2 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
Prosím proto ještě o strpení a o kontrolu Spamu a Hromadné pošty ve vaší emailové schránce – e-mail se zálohovou fakturou může být do těchto složek automaticky filtrován.
Zaplatil jsem fakturu bankovním převodem, kdy mi přijde objednávka?
Jakmile dojde k připsání platby, bude objednávka předána do expedice. Následně si zásilku převezme dopravce a bude vás informovat ohledně termínu doručení.
Nejde mi platba global payments, jak mám dále postupovat?
Pokud vám nefunguje platba global payments, můžeme vám nabídnout změnu na bankovní převod, nebo dobírku. Prosím kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky (po-pá 8:00 – 18:00 hod.), abychom vám zaslali nový odkaz na úhradu objednávky global payments, nebo platbu pozměnili na bankovní převod či dobírku.
Zakoupené zboží mi nevyhovuje, jak mám dále postupovat?
Do 14 dní od převzetí zásilky je možná výměna nebo odstoupení od smlouvy. Prosím o odeslání nepoužívaného a nepoškozeného zboží zpět k nám na adresu:
Prosím k zásilce přiložit kopii faktury a stručný popisu vašeho požadavku.
V případě výměny je účtováno poštovné. V případě požadavku na vrácení peněz prosím o přiložení čísla účtu.